Szállítási díj – postai-, és futáros kiszállítás díjai  

Sprinter Futár kft általi kiszállítás díjai:

A rendelések kiszállítási ideje futáros szállítás esetében átlagosan 1-3 munkanap, a postai szállítási időket a posta szabályozza! Kizárólag kiszállítással teljesítjük a rendeléseket, személyes átvétre nincs lehetőség!

Termékeink kiszállításáról a Sprinter Futárszolgálat Kft, valamint a Magyar Posta MPL gondoskodik.

A csomagok kiszállítása a Sprinter Futár Kft által az ország egész területén minden csomagra egységesen bruttó 1.990 Ft. Amennyiben a rendelés összege banki utalással kerül kiegyenlítésre, a szállításnak további díja nincs.

Amennyiben a rendelés utánvétes fizetési igénnyel kerül leadásra, a kiszállítás díjára 565 Ft utánvét díj rakódik.

A 30.000 Ft fölötti rendelés esetén a kiszállítási 1990 Ft törlődik, de amennyiben a rendelés utánvétes, az utánvételi 565 Ft-os díj minden esetben, összegtől függetlenül felszámolódik a rendelés összegére!

További pótdíj rakódik minden 10.000 Ft alatti rendelésre, amely bruttó összege 490 Ft.

A kiszállítás várható időpontjáról a csomagszám megadásával lehet tájékozódni (e-mailben küldjük meg a rendelés feladásakor a tájékoztató weboldal linkjével együtt).

A telefonszám megadása hasznos lehet a futár számára, amennyiben valamilyen akadályba ütközik csomagja kézbesítése során.

A futártól történő átvétel NEM „SZEMÉLYES ÁTVÉTELT” jelent!

A futárnál az utánvét kifizetése készpénzzel és bankkártyával egyaránt történhet!

 

Postai szállítási díjak:

A Magyar Posta által szállított csomagok feladási díja a webáruházakra vonatkozó postai csomagdíjszabás szerint alakul.

A küldemények súlya szerinti díjsávok a következők:

0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.

„Árufizetéses” (utánvétes) csomag esetében 10 kg súlyhatárig további 565 Ft! A további súly szerinti díj a mindenkori díjszabás szerint alakul.

A felnőtt kategóriájú hangszerek terjedelmes csomagként vehetőek fel, mivel leghosszabb méretük meghaladja a 100 cm-t!
Tapasztalataink szerint ez a normál, lakossági díjszabás +75%-a, ami átlagosan az alapdíjon felül számlázott 3300 Ft!

Törékeny különszolgáltatás szintén kérhető a termékekhez, ez ugyancsak további +75%-os díjtétel!

A 30.000 Ft fölötti rendelés kiszállítási alapdíja a futáros kiszállításhoz hasonlóan 0 Ft, de a további díjtételek (árufizetés-. terjedelmes csomag-, törékeny csomag különdíja), és a feladási költség (bruttó 490 Ft) járulékos költségként, vagy közvetített szolgáltatásként minden esetben hozzáadódik a vásárlás értékéhez!

 

Személyes átvételre a telephelyünkön nincs lehetőség!

 

Figyelem! 

A csomag átvételekor kérjük, azonnal ellenőrizze a csomag külső csomagolásának sértetlenségét! Amennyiben csomagja jelentősen sérült, csak kárfelvételi nyilatkozattal (a futárnál kell erre rendszeresített nyomtatványnak lennie) vegye azt át a futártól! Ennek hiányában tagadja meg a csomag átvételét és azonnal jelezze felénk az e-mailes, vagy telefonos elérhetőségeinken ennek tényét!

Átvétel után amennyiben lehetséges, azonnal ellenőrizze a küldemény sértetlenségét! Futár partnerünk felé az átvételt követő 3. napig van lehetőségünk kárigény benyújtására, ezért kérjük tisztelt ügyfeleink a gyors értesítésre! 

Sérülés esetén kérjük készítsen fotókat a károsult küldeményről, a csomagolásról és minden olyan momentumról amit fontosnak gondol a káresemény tisztázása érdekében. A képeket küldje el e-mailes elérhetőségünkre! 

A bejelentett károkat cégünk ügyfélközpontú filozófiájának megfelelően minden esetben igyekszünk gyorsan, ügyfeleink számára megnyugtatóan rendezni, cseretermék küldésével, a sérült termék futár által történő visszavételével (a visszavételről és szállításról mi gondoskodunk), a rendelt hangszer másik típusra cserélésével, vagy az ár visszautalásával.

Segítség a vásárláshoz

A termékek ára forintban értendőek és az Áfát is tartalmazzák! Alapvető célunk, hogy minden termékünk azonnal elérhető legyen, előfordulhat azonban, hogy csak rendelésre tudjuk azt beszerezni. Ebben az esetben minden esetben jelezzük ennek tényét és a termék várható érkezését, kiszállítását! 

Készletinformációval, becsült  szállítási határidővel, technikai segítséggel szívesen állunk mindenki rendelkezésére. Ezzel kapcsolatosan kérjük e-mailes elérhetőségeinken vegyék fel velünk a kapcsolatot!

info@gitarpontneked.hu

Rendelés, rendelések menete:

A termék kiválasztása

A termékek keresésére több opció is kínálkozik, beírhatja a termék nevét, a gyártót vagy a termék típusát a webáruház keresőjébe, vagy kereshet kategóriák szerint a menükben. 

A kiszemelt termék mellett található kosár gomb lenyomásával, illetve a rendelni kívánt termék mennyiségének  beállításával indíthatja el a vásárlást.

A következő oldalon megjelenik a „kosár” tartalma, így figyelemmel kísérheti rendelése adatait.

További lépésként választhatjuk a „Vásárlás folytatása” megoldást vagy „Tovább a pénztárhoz” lehetőséget.

Vásárlását lebonyolíthatja nem regisztrált felhasználóként, vagy regisztrálhat wesáruházunkba, ebben az esetben kényelmesebben kísérheti nyomon rendelése állapotát, illetve új szállítási címet, címeket is megadhat.

A következő lépésben meg kell adni a számlázási, illetve szállítási adatokat, fontos, hogy helyes e-mail és telefonszám kerüljön megadásra!

Ezek hiányában a futárszolgálat nem továbbítja csomagját.


Telefonos elérhetőségünk:

 06/30/413-59-08.
Figyelem! A telefonos elérésünk munkarendje:
hétköznapokon 09.00 – 14.00-között,
hétvégén: szünetel!
Előfordulhat, hogy telefonon nem vagyunk a jelzett időpontokban sem elérhetőek, arra kérjük tisztelt Ügyfeleinket, hogy ilyen esetben e-mailes elérhetőségünkön jelezzék kérdéseiket, problémáikat. A jelzés igényének megfelelően visszahívjuk, illetve e-mailen válaszolunk kedves Ügyfeleinknek!

e-mailes elérhetőségünk:
info@gitarpontneked.hu